Реклама – один із старих та перевірених способів залучити потенційних покупців придбати Ваші послуги чи продукцію. Завдяки тому, що суспільство вже сформувалося як суспільство споживачів, реклама стала не просто актуальною, а життєво необхідною.
Найоптимальнішою з усіх досі залишається зовнішня реклама. Вона впливає на підсвідомість людини, коли він сам цього не розуміє, реклама програмує його на придбання того чи іншого продукту за допомогою яскравих картинок, що майорить уздовж доріг. Отже, при правильному оформленні та виборі місця є відмінним способом просунути послуги та товари в широку аудиторію. Бажано встановити рекламу на місці з великою прохідністю.
Друк білборда має бути яскравим і не блякнути через малий проміжок часу. Світлі кольори блякнуть набагато повільніше за яскраві. Насамперед вицвітають черовний та зелений колір.
На перехрестях можливе встановлення тристороннього білборду . Ціна на друк білборду таких типів дорожча, але вона набагато ефективніша і помітніша, ніж кілька звичайних білбордів .
Споживачу потрібно для запам'ятовування та бажання придбати побачити білборд близько семи разів. Тому для кращого запам'ятовування реклами бажано встановити кілька білбордів і в однаковому дизайні, щоб було відоме і відразу викликало асоціації з продукцією, що рекламується.
Малюнок на білборді має бути максимально простим, не перевантаженим інформацією, щоб споживачеві було легше його засвоїти. Тому краще розміщувати рекламу з великим використанням картинок та невеликим текстом. Якщо ж білборд орієнтований на пішоходів, можна збільшити кількість використовуваного тексту. Встановлювати таку рекламу рекомендується вздовж пішохідних доріг.
Необхідно використовувати нестандартні, оригінальні зображення та кольори реклами – вони виб'ються із загальної маси однакових оголошень та привернуть увагу потенційних покупців.
Також варто стежити за кутом напряму малюнка – він повинен розташовуватись до проїжджої частини для максимальної реалізації реклами. Машини, що проїжджають повз, несвідомо запам'ятовуватимуть рекламу, що підштовхне їх на придбання згадуваної послуги або товару. Зображення має бути добре помітним і правильно освітленим. Воно не повинно прикриватися тінню інших будинків або дерев. Або ж білборд повинен перебувати вище за інші будинки та іншу рекламу.
Після вибору максимально ефективного місця варто отримати дозвіл транспортної компанії. Добре буде, якщо вибрати місця вільне від інших білбордів .
Перевагою такого виду реклами є можливість розташувати на щиті максимально велику кількість бажаної інформації, щоб донести до покупця максимум. Також, якщо білборд розташовується на дорозі, він освітлюватиметься вночі фарами автомобілістів, акцентуючи на собі певну увагу.
Важливо встановити спеціальне освітлення для білборду , щоб у темряві він був помітний вже здалеку, оскільки автомобільного освітлення фарами може бути недостатньо. Зараз набирає популярності внутрішнє підсвічування білборду . Таке підсвічування ефективно працюватиме в будь-який час доби. І за таке освітлення не доведеться переплачувати.
Універсальність білбордів полягає ще й у його багатофункціональності – його можна розміщувати вздовж доріг, на стінах будівель, на машинах та на дахах.
Щоб залучити максимальну кількість покупців, орієнтуйтеся на вибір правильних кольорів реклами. Найчастіше це червоний та жовтий. Понад 50% успіху реклами залежить саме від кольорової гами. Яскраві кольори буде добре видно не лише вдень, при хорошому освітленні, але й у нічний час, що дозволить автомобілістам та перехожим розглянути білборд краще.
Так само білборд призначений для швидкої зміни зображення, робиться це наступним чином, білборд спочатку друкується на широкоформатному принтері, після чого білборд ріжеться на вісім частин, далі згортається в рулон, і транспортується до місця поклейки, після чого поклейники наносять на білборд спеціальний клей білборд на спеціально підготовлену поверхню, так званий щит, далі, після того, як зображення на білборді висихає, його не важко замінити на інше.
Весь процес зміни зображень може вкластися в одну годину. Оперативність завжди цінується, тому що це дозволяє зберегти не лише час, а й гроші, а також стимулювати інтерес до нової рекламної продукції.
Ще однією перевагою є низька ціна білборду . Це найдешевший спосіб друку з усіх відомих у сучасному маркетингу. Ціна білборду буває часто набагато нижчою ніж ціна на друк банера, тому що ціна на білборд дуже низька - цей вид плакатів використовують і друкують масово, і великими тиражами. Замовити білборд під силу не лише великим компаніям, а й невеликим підприємствам із маленьким бюджетом. Невисока ціна дає можливість ще більшу кількість компаній рекламувати свої товари та послугу на широку аудиторію.
Ціна на білборд складається за декількома параметрами, це ціна на фарбу, ціна на папір, і ціна на роботу з друку та обробки самого плаката.
Розміщення плаката також впливає на вартість, наприклад - лицьова сторона білборда вийде рекламодавцю дорожче на 30%. Для нанесення реклами може бути обраний більш дорогий та міцний папір європейського виробництва, або менш міцний і з нижчою ціною папір, виготовлений у Кореї.
В даний час в Україні найбільш популярні два розміри рекламного поля серійних щитів - 3 на 6 метрів та 3 метри на 12.
Так само в облік береться амортизація обладнання, з цих параметрів і складається ціна на друк білбордів .
ТОВ "Тіраміда"
м. КИЇВ
ВУЛ. КОНДРАТЮКА 4Г, КВ. 78.
м. ДНІПРО
пр-т. О. Поля 97к.
м. ХАРКІВ
вул. О.ПОЛЯ 18
м. ОДЕСА
вул. СЕРЕДНЕФОНТАНСЬКА, 63
ПОНЕДІЛОК-П'ЯТНИЦЯ 9:00-18:00